Cik Puan Peguam

Pagi tadi, aku terima satu panggilan daripada seseorang yang nak minta bantuan guaman. Dari awal perbualan, beliau merujuk kepada aku sebagai "Cik Puan Peguam". "Nama saya Puspa," kata aku dengan sopan. "Oh maaf Cik Puan Peguam Puspa". "Er panggil saya Puspa je" kataku lagi. Lepas tu terus makcik tu mengelabah dan asyik tersasul memanggil aku sekejap "Cik Puan Puspa", sekejap "Cik Puspa Peguam", sekejap "Puan Peguam Puspa".

Apakah?

7 komen:

Tanpa Nama berkata...

Orang takut la...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

cik akak garang sangat

LeeSlimShady berkata...

kah..kah..kah... ape kejadah nye tu??? dia nak mintak bantuan guaman dari ko tu puspa tapi makcik tu penyegan kot...tu yang menggelabah gilerr tu..kah...kah...kah

nadrah zainuddin berkata...

haha. ur voice merdu sangat tu. dia tengah cair kot. haha :p

Hanggokan berkata...

kahkahkah!
macam satu gelaran baru.
ok, ia sangat menarik.

rawsktar berkata...

Hi cik Puan Peguam Puspa..err..ke Cik Puspa Peguam? ke Puan Peguam Puspa? ke Puspa Cik Puan Peguam? ke Puan Puspa Peguam Cik?

Tanpa Nama berkata...

ko saiko dia kot.nasib tak sebut puan peguam puspa atau puan puspa peguamkah?heheh

mas