Mari Bergambar

Minggu lepas, selama 3 hari berturut-turut bermula dari hari Jumaat, berlangsungnya Pameran Fotografi "Kerja-kerja Kebebasan" anjuran FAN Malaysia (Frederich Naumann Foundation Alumni Network) Malaysia.

Foto-foto yang dipamerkan adalah dari peserta-peserta pentandingan fotografi, yang mana foto yang dipertandingkan hendaklah bertemakan kebebasan. 13 foto-foto yang menang akan dimuatkan dalam kalendar 2009 yang akan diterbitkan oleh pihak penganjur.

Antara foto-foto yang menang ialah kepunyaan Black @ Amin Iskandar. Kenapa aku promosi foto dia? Sebab, model dalam foto itu ialah aku. Ngahahah. Sila skodeng di bawah.

Ya... akulah yang sedang melompat itu

Selain daripada pameran fotografi, persembahan deklamasi sajak dan nyanyian secara akustik oleh kawan-kawan juga diadakan pada sebelah malam.


Malam pertama, Black nyanyi, Meor back-up


Lepas tu, Rahmat menyelit dengan seorang pemain biola


Malam kedua, Meor nyanyi, Azmyl back-up. Lepas tu Azmyl pula nyanyi

Malam ketiga, aku tak datang.

Oh ya. Gambar2 di atas kuambil dari facebook Faisal Mustaffa. Faisal, sila halalkan :p

5 komen:

Unknown berkata...

Tapi, yang paling aku suka ialah lilin candlelight yang aku letak sebagai prop pentas.

Tanpa Nama berkata...

Apelah program kat Modestoes. Dah lah tempat tu tak hip lagi dikalangan orang muda..tak mesra rakyat pulak tu..marah Peguam Peguam Syariah nanti.

rawsktar berkata...

makasih kepada rahmat yg telah menulis sesuatu kepada aku di muka surat depan dlm utopia trauma.

itu ke gambarnye..heheheh.

Nafastari berkata...

Hi Puspa! Dah lama aku x jumpa ko, last aku tgk dalam satu magazine beberapa bulan lepas. Baru terjumpa blog ko... Nice blog, keep writing.

-jay (ex-uia)

vee berkata...

puspa, kim salam dgn rahmat, lama tak jumpa makin kusut rambut dia ngehngeh, last jumpa kat Suaram Nite 2006