Tsk.. tsk.. tsk

Herm. This is my second post after a year. Kenapa lambat sangat? Sebab-sebabnya adalah seperti di bawah:-

i. Aku malas
ii. Aku lupa katalaluan sendiri- berbulan2 fikir baru jumpa.

Alangkah bagusnya kalau sebab kedua tu tak betul. tapi ia betul. aku seorang yang pelupa. aku dah tua. sebab tu la blog aku yang sebelum ni pun, aku dah tak tau pegi mana. mungkin hilang di celah-celah sesawang yang berselaput di dunia maya.whatever it is, aku takkan lupa tarikh 16 ogos 2008 ni. tarikh penamaan calon wakil permatang pauh. nanti aku letak gambar dalam blog yeah. kalau aku tak lupa laa...

Bestnya dapat masuk blog sendiri! hahahahahah

5 komen:

Syafiq Sunny berkata...

kau ingat passwd kau?
aku x caya.
cuba kau bagitau apa passwd kau?

OrangGilak berkata...

erm.. aaaa... ishhhh

rawsktar berkata...

budus gila lupa katalaluan..bluek.

rawsktar berkata...

jgn la lupa lagi.sila tulis di dlm henpon, atau buat tattoo.hidup anwar berahim.

Unknown berkata...

penyakit kita sama.